Ballina | Lajme | PDSH dërgon Promemorie Ambasadave të BE dhe SHBA në Beograd

PDSH dërgon Promemorie Ambasadave të BE dhe SHBA në Beograd

Madhësia e germave: Decrease font Enlarge font
PDSH dërgon Promemorie Ambasadave të BE dhe SHBA në Beograd

Duke çmuar - lartë mundësitë dhe angazhimet tuaja të deritanishme dhe duke pasur parasysh gjendjen e popullatës shqiptare në Luginë të Preshevës (komunat: Preshevë, Bujanovc dhe Medvegjë), të cilat gjenden në Sërbinë jugore, në kufi me Kosovën dhe ish Republikën Jugosllave të Maqedonisë.

Duke pritur – në ankth dhe me shpresë bisedimet në mes të Republikës së  Kosovës dhe  Serbisë, shpresojmë se kësaj radhe nuk do të mungojnë veprimet konkrete që çështja e Luginës së Preshevës të trajtohet drejt dhe në mënyrë adekuate.

Duke ju – ftuar që gjendjen në Luginë të Preshevës dhe çështjen e saj ta kuptoni si pjesë të negociatave “në tërsinë e saj”, konform çështjes së veriut të Kosovës me komunat të banuara me shumic të popullatës Sërbe.

Duke ju – ftuar që negociatat (bisedimet), ndërmjet Sërbisë dhe Kosovës të zhvillohen në drejtim të pajtimit historik të dy kombeve, e drejtë dhe reale është që edhe Lugina e Preshevës si pjesë e kombit shqiptarë të merrë pjesë me përfaqësuesit e saj legjitim në këto bisedime.

Duke ju ftuar -  që për së afërmi të informoheni për gjendjen e shqiptarëve në Komunat: Preshevë, Bujanovc dhe Medvegjë, na lejoni që përmes kësaj:            


P  R  O  M  E  M  O  R  I  E 


T’ju përkujtojmë disa fakte historike dhe juridike të cilat janë të rëndësishme për këto tri Komuna.

E para -  Këto tri Komuna përbëjnë këtë përqindje të popullatës Shqiptare: Presheva 95%, Bujanovci 65% dhe Medvegja 35%, me gjithsejt afër 100.000 banorë, sipas regjistrimit të popullsisë vitin 1981, me një sipërfaqe prej 1249 km², të cilat gjatë sundimit turk kanë qenë pjesë integrale e Vilajetit të Kosovës. Pas Kongresit të  Berlinit (1878), dhe Konferencave që pasuan si ajo e Londrës (1912-1913), e Versajës  (1918-1920) trojet Shqiptare të mbetura jasht trungut të saj (Shqipërisë) u bën mjet kusuritje për shtetet fqinje. Pas luftës së dytë botërore, popullata Shqiptare e këtyre Komunave pa të drejtë u nda nga popullata Shqiptare e Kosovës.

E dyta – Shqiptarët e Preshevës, Bujanovcit dhe Medvegjës asnjëherë në historinë e tyre të hidhur nuk u pyetën se në përbërjen e cilit shtet apo njësi administrative duan të jetojnë.

E treta – Nga mospërfillja dhe diskriminimi i vazhdueshëm i tyre, Shqiptarët e Luginës së Preshevës, në mënyrë legale dhe legjitime organizuan “Referendumin e 1 dhe 2 mars 1992”, me 97% PRO u deklaruan për AUTONOMI POLITIKE TERRITORIALE ME TË DREJTË BASHKIMI ME KOSOVËN, që në fakt  paraqesin përcaktimet e veta politike në trojet e tyre.

E katërta – Shqiptarët e Luginës së Preshevës edhe sot e kësaj dite vazhdojnë të jenë të diskriminuar  nga Republika e Sërbisë, ky diskriminim vërehet në fushën legjislative, gjyqësia, policia, shëndetësia,qarkullimi i lirë i njerzëve dhe mallrave në rajon, përdorimi i gjuhës dhe i shkrimit Shqip, përdorimi i simboleve dhe festave kombëtare, diskriminimi në punësim, mungesa e nivelit të lartë arsimor në gjuhën amtare, mosnjohja e diplomave për studentët Shqiptarë që studjojnë  në Kosovë etj.

E pesta – Me shpërbërjen e ish Jugosllavisë, popullata Shqiptare në territoret ku përbën shumicën e popullsisë “parimisht dhe realisht paraqet subjekt në vetvete ”, që në rrethana të tjera të vendosin për fatin e vetë “sipas principit të Vetëvendosjes”.

E gjashta – Pushteti Serb asnjëherë Shqiparët e këtyre trojeve nuk i ka trajtuar të barabartë, por përkundrazi çdo përpjekje të tyre të avancimit të pozitës politike dhe kombëtare edhe përskaj konfliktit të armatosur të UÇPMB-së të vitit 2000 dhe 2001 e ka shuar me represion dhe dhunë (çka edhe dëshmojnë vrasjet, keqtrajtimet, burgosjet arbitrare, zhdukjet e njerëzve) edhe pse ata në fakt kërkonin të drejtat e tyre.

E shtata – Kjo gjendje e pasigurisë dhe pa drejtësisë duhet të ndryshohet nga fakti se këto tri Komuna pa drejtësisht ju kanë bashkangjitur Sërbisë- me ndërrimin me Komunat Sërbe në Veri të Kosovës. Andaj vullneti i shprehur në Referendumin e 1 dhe 2 marsit 1992 për autonomi politike e teritoriale, me të drejtë të bashkangjitjes me Kosovën është e drejtë legale dhe kombëtare e mbështetur në parimin e Vetëvendosjes, e theksuar edhe në të drejtën Ndërkombëtare, si faktor më përcaktues për fatet dhe të ardhmën e popujve të rrezikuar.

Duke rrespektuar vullnetin e popullit të shprehur në Referendumin e përmendur, mvarësisht prej rrjedhave të bisedimeve, kërkojmë që të ndodhë jetësimi i tij.

Duke besuar se nuk do të mungojë angazhimi i Juaj dhe akterëve tjerë relevant ndërkombëtarë, kërkojmë që si hap i parë dhe i menjëhershëm të bëhet demilitarizimi i Luginës së Preshevës, me qëllim të krijimit të një mjedisi të qetë dhe normal për të gjithë qytetarët e këtyre komunave.

Mbesim me shpresë se më në fund edhe përfaqësuesit legjitim të shqiptarëve të Luginës së Preshevës do të jenë pjesë e këtyre bisedimeve dhe se çështja e Luginës së Preshevës do të zgjidhet konform çështjes së komunave me shumicë sërbe në veri të Kosovës.
                               
                               
P r e s h e v ë, më, 18 dhjetor 2010                                     
Këshilli Qendrorë
Partia  Demokratike  Shqiptare
Ragmi  Mustafa, kryetar

atikulli

Regjistrohuni për komente Komente (48 Publikuar)

avatar
Mehmet 08/10/2011 02:00:39
Deri sa shqiptaret te jene te perqara ndermjet veti do te jete veshtire qe te realizojne keto aspirata,jemi 100000 banore i kemi 4-5 parti qe perqajn popullin per te arriturr nje qellim te caktuar duhet te kemi nje pris dhe te jemi te bashkuar te jemi nje e ndoshta ateher do te mundemi te arrijme diqka. P E R SH E N D E T J E
avatar
une 20/12/2010 14:37:04
o ti "pr" ti u paske dashuru keq ne Ragmijen,ti pom doket edhe kur po bojshe be po thojshe "Pasha Ragmijen" ...
avatar
PR 20/12/2010 12:02:06
z.bal nuk e ke lexuar mir komentin tim pjesa e dyte i takon komenteve te asco-s pra nuk vlen per ty . jam i sigurt se nje aktivist i denje i pdsh nuk mund te kaloj ne subjekt te pvd-s.une e oranoj realitetin por ate enjoh nga brenda e ne siperfaqe vshtir kuptohet e sidomos kur je larg.me vjen mir qe e percjell situaten dhe ashtu duhet klm
avatar
bala belgjik 20/12/2010 06:01:50
ja ju zotri PRmos pom duket se un dheti po kuptohemi mir por sa pe shoh nuk pomundesh ta pranosh realitetin por everteta esht ehidhur por asht realitet se un neshkrimet e mija qe ikamba edhemaheret samduket e kam cek qe PVD enjeh integritetin teritorial te serbis e une tjesh ibindur sekurr nuk kam qen pjes e asaj partije dhe asqe meka shku mendja ndonjeher qe te jem mekte dute them se populli jep vot nuk ben politik por mvaret te cili lider eka besimin ati jajep voten asajperket qe un mosqenksha ne kryesi te ndonjeres parti PVD APO BDL gabim eke se ket pun edin Z MUSTAFA qe deri me vitin 2000 kaqen antar i PVD se atkoh FLUIDI e financojkePVDakursePDSH ishte parti e njerzve te rruges megjith ate ti mbaje qendrimin tend aun kurr nuk dote pajtohem me kso politika te pista qe po ibejn partit e kosoves lindore por te pyeta per programi qe kur u themelu partija nukmorra pergjigje te sakt SAI PERKET BDL parado dite ne nje koment juluta doktorit ka profesion human te shkelqyar aj njeri nuk asht per politik ju luta lete ik nga skena politike se eteproj tu mendu se ai esht ma imencuri ne lugin ja neket koment deshta ti pergjigjem edheDATIT po zotri na ne belgjik ekemi nxet se ju najkeni nxe besa edhe najkeni kall qe nekohrat eduhura ne edheftoftin ekemi perballu kur ti ndoshta edhe najkesha nonen se jav prishem rahatin por me njerz qe jamajn anen dikujt than thjesht per interesa personale sjavlen te komentohet ktu esht fjala se mamir kishte qen qe tegjth partit me pas qen se bashku asht dasht tju behet thirrje me shkrim te gjithve eneqoft se nuk marrin pjes parapopullit del me argumente ja kta nuk deshten ne ebem vet mosmendoni se populli dotju besoj sa qe apo besoj une por mos harroni mekso budallalleqet tona te bajraktarzmit femit tan dotna MALLKOJN
avatar
rainca 20/12/2010 03:16:56
Ti ta peska mbush mendjen se ne jetojm ne serbi e marrim rroga te serbis . Mos harro se ne jetojm ne vendin ton se serbia esht okupator ket duhet tja tregojm ter botes dhe ti bindim me fakte . e per rrogat cka i marrin i marrin me punen qe ebejn se askush spo na jep pa pun . Edhe ADEM JASHARI e kishte leternjoftimin e serbis eper ju ishte dora e zgjatur e serbis.
avatar
dati 20/12/2010 03:06:42
Ape keni nxeht ju atje ne belgjik
avatar
PR 20/12/2010 01:36:30
z.bal po te pergjigjem edhe njeher ksaj radhe ke qene me realist po te rikujtoj se pdsh nga dita e pare kur ne kshillin e kombeve te bashkuara u vendos per dialogun kosov-serbi ne jemi perpjek qe te dalim me nje nje dokument te perbashket por kjo gje ishte e pamundshme,kur dihej mire se donin me cdo kusht me rrzu kuvendin qe mos te ket seanc te tre kuvendeve,edhe un edhe cdo njeri normal e kuoton se reagimi i perbashket do ishte me i fuqishem por ne nuk mundem me ia len stihis andaj ja kemi bere me dije dojm edhe ne te jemi pjes e bisedimeve. programi i partis eshte i njejti viruset me antibiotik i kemi shkatrru dhe egjithnje do shkatrrohen nga votat e qytetarve. sa i perket komenteve te asco-s ato jan komente boshe te pabazuara dhe melankolike,ne pushtet duhet vepruar dhe jo me u pershtat kushdo qe dicka na ofron jemi dakord se situata o e vshtir por prej anash ajo nuk ndrrohet duhet me vepru kete ne po e bejme enuk vjedhim votat e popullit qe e dini mir se ka qen objekt diskutimi edhe ne kuvend mes pvd dhe bdl ju zotri duhet ata ti kritikoni por si duket jeni nje nga ata te krywsis se tij
avatar
20/12/2010 00:25:02
te gjith jemi me shkrimin e ASCO dhe boll te tjeret
avatar
dardani 19/12/2010 18:15:29
asco/ JU LUMTE PER KOMENTIN E BERE.MENDOJ SE KENI TREGUAR KJART KTYNE POLITIKANEVE TANE SE SI PERPILOHEN PROMEMORIT DHE KU DUHET TE DERGOHEN.POR TE RAGMI MUSTAFA KA NJE PROBLEM SE AI I KA TRADHTUAR TANE FAKTORIN POLITIK SHQIPTAR DHE NUK KA MUNDSI MU UL ME PARTIT TJERA QE BASHKARISHT ME BO NJE DOKUMENT TE TILLE ,DHE TJU THEM TE DREJTEN AS QE I INTERESON ATIJ QE TE BEJE DOKUMENT I CILI PERFSHIN KERKESAT E SHQIPTAREVE KARSHI FAKTORIT RELEVANT NDERKOMBTAR SEPSE ATIJ AS QE I INTERESON CESHTJA SHQIPTARE SEPSE ASNJEHER AS QE I KA INTERESU ,POR KTE E PERDOR PER PROMOVIM TE MBRENDSHEM PARA ZGJEDHJEVE TE CILAT PO AFROHEN DUKE MENDUAR SE E MASHTRON POPULLIN PRAP POR JO ,KY POPULL U NGOP ME ME KSO DEKLARATA NE LETER DHE AJ DON VEPRIM KONKRET E KTE RAGMI MUSTAFA SMUND TA BEJE SEPSE KA MARRE TJERA OBLIGIME , OBLIGIME QE ME VLLASTEN ME CDO KUSHT TE MBES NE PUSHTET.ata qw diten shesin patriotizem e naten shkojne ne PERXHAR ku i presin ata qe i shan diten nuk mund ti udheheqin ma shqiptaret e lugines.Ktij njeriu i ka ardhen fundi edhe ate shum shpejt.
avatar
Zhunica7 19/12/2010 17:21:35
Shumica prej jush mduket as qe e paskeni lexu artikullin dhe nuk po e dini se per cka po behet fjale kete.Une mendoj se me mire kishte me qene me e pershendet kete pune te PDSH, se sa me dhane kritika .Mendoj se nuk ka vend ketu per kritika dhe analiza.Kjo shkres eshte shume e qarte dhe se secila parti qe do ishte ne pushtet do te duhej ta bente.Eshte nje moment shume me rendesi dhe se populli i Kosoves Lindore duhet ta shfrytezoj kete raste.
avatar
i drejti 19/12/2010 17:14:33
shka po ja fut bre naper cunga o ti PR, pika aj Ragmija jot e paska mbeshtetjen e me shum votuesve ne komunen e Presheves...? A e din o burr ti sa mandata i keni nxjerr votimin e fundit ju a jo ? Hiq ma shum se 12,dihet edhe caj 12-shi me maksimum sa keni mujt keni dhon miell,zejtin,soka etj...
a tash qofse i numeron ti edhe keshilltaret e korruptum (1 PVD;1 UDSH dhe 4-5 te BDL-s) ateher tjeter pun oshte.
A saper intelektual qe ka partija juv,dihet sa... sic e kish cek edhe dikush,pasi ndimsin e ka me shkoll fillore paramendone sa intelektual i kan mbet Ragmijes.
avatar
bala belgjik 19/12/2010 16:21:38
ZOTRI PR une megjith deshir dote pranoj cdo hap qe merret per temiren epopullit tim por jo kso qendrime me bajraktarllece mvjen mir qe qenke nga dita epar ne PDSH por mos harro se ata qe eformun SHOQATEN atkoh pastaj e shendrrun ne parti nukjan mo ati eti mbasi konke nga dita e par ne PDSH lipjav kryesis programin e asaj kohe dhe argumentoma se ekeni un dote kerkoj falje ty zotri PR un edi kushjam dhe un kam kondicion njerzit qe me njohin edin mir por ja kur ather qe u largova nga PDSH kurr ma sju bashkangjita asnji subjekti politik se ipash matrapazlleqet ne politik == nese don medit saiperket interesit te ngusht eke gabim se kurr nukjam mvar nga partit cilado qoft por PDSH mekapas antar te denj dhe per cdo nevoj jamkon i gatshem ti jem pran ne cdo aspekt ne atkoh ==pra prap pote them zotri nuk asht e pranushme permu por mendoj se edhe per nderkomtaret se nji parti politike e perfaqson ter KOSOVEN LINDORE per ate kamthan se kaqen mamir mu thirr kshiltaret shqiptar te trekuvendeve dhe me marr qendrim te perbashket se edhe tjerat parti ekan elektoratin shqiptar qe nuk mund te themi se un dhe ti jemi ma shqiptar se aj elektorat EDHE PER MU MBETET SE DO BAJRAKTAR KAN MARR QENDRIM por edhe nje mos harroni se parti te popullit nuk ke ne kosov lindore por kemi parti interesash shum shpejt zotri PR ke me u deshpru po mesiguri nga diku edheti ke meju thon popullit sikurse un qe po them ikni nga kta pakurrizor se kta interesin ekan mbi tegjitha se sjanin per ket popull por masi qenke nga ditet e para ne PDSH te pershendes me rrespekt se un ika smujta ta pranoj virusin ne partin pertecilen kontribova me mundsit qe ikisha
avatar
PR 19/12/2010 13:58:06
po i nderuar z. bale une nga dita e pare jam pdsh dhe sot jam ende aktiv dhe do jem deri ateher qe programi isaj mos te ndrroj kursin ,ndersa ti e paske ndrru kursin heret se e paske humb durimin e nese don me kuptu politike dhe si realizohen synimet duhet patur konduksion esi duket ju ate e paskeni humbur,se nuk pani realizu noj interes te ngushte. cka eshte e mir duhet pershendet nga do qe vjen ajo po ardht edhe nga r.halimi une do e perkrahi eju? sa per dialog ne nuk frgohemi jemi antar idenje i pdsh-s dhe programit te saj,tani per tani ragmiu po shkon sipas programit dhe ka mbeshtetjen e me shum intelektualve dhe votuesve ne preshev aty ku politik gzuar
avatar
beci 19/12/2010 16:53:57
po Ragmi Mustafa ka mbeshtetjen e shum intelektualeve,per at arsye ndihmesin e tij e ka me shkoll FILLORE...
avatar
Arbeni 19/12/2010 13:14:15
Merruni me pune tuaja konkrete, pra te jetes se shqiptareve ne keto tri komuna ne jug te Serbise. Kosova nuk po lodhet fare per kete pjese te shqiptareve, Shqiperia edhe me pak; ku eshte sot Ilir Meta? Ne Beograd pra! Z. Ragmi leni ju keto budallite dhe hipokrizite tuaja me keto bashkimet kombetare. Te jesh kryetar i komunes nen Serbi, te merresh rroge nga Serbia dhe te besh biznes me Serbine. ne nje ane, dhe te kerkosh bashkim me Shqiperine, ne anen tjeter, cka i thone kesaj? Paftyresi, demagogji...
avatar
Stili 19/12/2010 13:52:17
Pajtohem plotesisht Arben. Nese kemi mbet me na bashku ti o Ragmi Tenderi vaj halli per neve. I kemi provu ne bashkimet tuaja qe 6 vite je ka na bashkon ti. Marre duhet me te ardhe. Ne 2008 me ke pas mashtru me kete bashkim dhe ta kam pas qit kokrren por te kallzoj qef tash kur te vin votimet.
avatar
asco 19/12/2010 11:37:08
Thjeshte dhe shkurt përmes komenteve të shkruara që na mundëson kjo Web faqe shumë e preferuar nga shumë lexues Presheva.com brenda kësaj teme të kësaj Promemorio është që të diskutojmë se cila janë shtegu i zgjidhjes së problemeve.
Tani është koha që udhëheqësit politikë shqiptarë në Luginë të Preshevës t'i japin fund ngërcit politik në prag të bisedimve KOSOVË-SËRBI.

Na duhet të fokusohemi për çështje të çmuara siç janë : zgjidhja e problemit të arsimit të lart në luginë, zhvillimi ekonomik, pranimi i diplomave të Kosovës, çështja e sigurisë, përdorimi i lirë i simboleve kombëtare, ndalimi i migracionit, zbutja e papunësisë etj këto duhet të janë tema që na bashkojnë dhe na lëndojn në jetë e ato duhet te mbrohen nga e tërë Shoqeria shqiptare në Luginë të Preshevës dhe i tërë populli në mënyrën më të rrept si me anë të ligjit po në këtë rastë me ane të rregullave demokratike ,politike , diplomatike, psh. për mua çështja më fundamentale është zhvillimi ekonomik dhe zgjidhja e problemit të arsimit të lart janë si dy sytë e mi që e prek këtë rinin e Luginës së Preshevës dhe këtë armat të papunësuarve. Prandaj , mjerishtë shpesh me bijë të dal nganjëhrë nga vetja ime për çka kërkoj që diskutuesit të janë të sinqertë .
Meqë liderët politikë jane në atë rrugë që ta udhëheqin një popull, ata ende vazhdojnë që gjithë energjinë e vet ta lansojnë në betejën për të fituar pushtet, kudo që gjinden, vetëm e vetëm për ti mënjanu ata që kanë zgjedhur rrugen e vështirë por të drejtë për jetë dhe egzistencë.
Është mirë kur komunikon sepse ke mundësi për të meësuar nga të tjerët.
A kan këto shkrime një qëllim të caktuar apo porosi për ata që na udhëheqin .
Kjo për mua është me rëndësi.
Ku ndodhet problemi i shqiptarëve të Luginës?

Nga ato qe shkruajta më sipër duket qartë se realiteti politik shqiptar ka anomalira të cilat i shqetësojnë shqiptarët e Luginës por edhe faktoret e huaj relavant ndërkombëtarë këtu OSBE, përfaqesuesit e ambasadave të BE-së . Pra nuk është logjike që qeveritarët të na flasin vetëm për përparim "kolosal" të zhvillimit të infrastructures.
Pesimizmi do ishte diagnoza më e duhur për qytetarin e sotëm shqiptar në Luginë të Preshevës se subjektet nuk ofrojnë alternativa për të dal nga ky ORTEK i problemeve të grumbulluara. Qytetaret e Luginës duket se nuk kanë besim se mund të ndryshojnë diçka, mendojnë se fati i vendit varet vetem nga një "dorë e padukshme" që vjen nga jashtë. Ndryshimi nuk mund te vij menjehere brenda natës , por qytetari është ai që sjell ndryshimin kurse politikani është ai qe plotëson dëshirat e votuesit. Pra është e vërtet qesharake të ankohet populli shqiptar për politiken që ndjekin disa qeveritar, kur këta qeveritar i kan marë ato poste me votat tona. Nga ana tjeter duket se disa politikane Shqiptare - per shkak te mungeses se kultures politike që permenda më sipër- nuk e kan mare seriozisht rolin që perfaqesojnë. Duket se shume këshilltarë në Kuvendin komunal në Preshevë përfaqësojnë një epror te tyre, partine, ambicjet dhe sipas mendimit të shume qytetarëve - interesin personal etj. Të gjitha këto konkluzione negative mbi gjendjen politike ne Preshevë nuk duhet ne asnje menyre qe te na heqin shpresen mbi te ardhmen. Nuk duhet gjithashtu te jemi me optimist se c'duhet sepse nuk eshte e lehte te ndërrojne fenomenet. Kaq mos të zgjatem më shumë …..
avatar
egzoni rahovic 19/12/2010 09:43:28
Çka po ndodh me Preshevën ?
Çka është duke ndodhur ?
Çfarë duhet të presim me dekada që disa probleme shoqëroro-politike të zgjidhen ? Jooooooooooooooooo...........
A është lëkundur situata politike në Preshevë në dëm të gjithë shqiptarëve të Luginës pyes të parin e Preshevës kryetarin Mustafa.
Kur flasim për strategji dhe përpilim të ndonjë dokumentacioni mbi shkeljen e drejtave të njeriut ,, Për demokraci – kundër diskriminimit në arsim të lart ku na mohohen disa drejta kolektive “ po vrejm se po mbretron një situatë klasike krize në institucionet tona komunale në Preshevë. Mund të them se kryetari Ragmi Mustafa dhe subjektet tjera politike që janë pjesë e qeverisë - kërkesat e protestuesve le t’i venë në ballë të politikës. PDSH-ja dhe Ragmi Mustafa si zot i shpisë së kësaj komune , është bërë një motor që po punon pa vaj dhe pa ujë.
Tash e kemi një qeverisje lokale aq të brishtë sa është krijuar një situatë buzë shpërthimit e ju zoti Mustafa nuk mund të liroheni leht nga përgjegjësia, sepse me gabimet e juaja të shumta si shumicë parlamentare keni kontribuar bukur mirë kësaj gjendje.
avatar
bala belgjik 19/12/2010 09:23:09
I NDERUARI PR SITAMARREMENDJA QE JAM I RI DEBATOJM HAPUR UN DHETI POR ME EMER TE VERTET DU TE PERBALLEM ME TY SE TI VON JE PER BASHKIM KOMBTAR KUR SHOKET EMI KAN QEN PER BASHKIM KOMBTAR PO MESIGURI NE ATKOH TI DHE RAGMI MUSTAFA KENI QEN NE PVD ENE ATKOH ISHIM HULIGANA TE PDSH SE NUK LAM TE OFROHEN NJERZIT E UDB NE KET PARTI JAPO E UZURPUN ME NDIHMEN E BIAS PDSHn mos me trego ti se kush asht per bashkim kombtar se je iri me siguri apo je servil i dikujt qe te ka premtu shum
avatar
TerraN 19/12/2010 06:55:28
Mire, bre, e paskan shkrue, formulue...kete prememorje. Ama, problemi eshte tjeterkund. Bisedimet e radhes mes Prishtines e Beogradit nuk behen per te fituar dicka shqiptaret (te Kosoves Lindore jo je jo por as te Kosves) per per te bere pazare edhe me te uleta apo koncensione (leshime) edhe me te medha ne favor te serbeve...Bisedimet qe parashihen te behen kane te bejne edhe me ate pjese te mbetur te Kosoves (privatizimi, eksterritorialiteti, decentralizimi [krijimi i edhe ca komunave tjera serbe...deri sa te behet 33% e Kosoves pjese e Serbise]...) qe ka mbete pa u bere pazar!
avatar
PR 19/12/2010 05:38:12
zotri bal sqenke fare ne rrjedha e noshta je i ri po kjo eshte qe te mos funksionojn tre kuvendet iu duhet me cbe kuv e presheves sa me shpejt dhe forcat pro integrimeve shtetrore ta qeverisin perkohsisht presheven per nja 2 vite dhe ti shuajn shpresat tona kete sdo e lejojm ne pdsh me ragmi mustafen dhe do fitojm besimin serish jemi me te mir dhe me te drejt zotri bal mos i merr me eufori sendet nese jeni pro bashjimit
avatar
albos 19/12/2010 04:23:19
o ishalla mos po pelcasni u ju bashkëpuntorët e beogradit ne krye me atë rizën e juvë,po rrini ju mirë jeni se ai ju ka bashku me beograd ,e raga me shqipri po një fjal popullore thot se kur ta ken dikush inatin dije se punt i ke shum mir e në ket rast zotri kryetar ragmi zhunica veçë vazhdo se je i pari, mos i ngo kta .......për ukolla cka thojn,se nuk ju shkon zëri ma larg se në beograd.
avatar
bala elgjik 19/12/2010 03:19:55
sipas zotris PR vajmedet per shqiptarin qe nuk ka RAGMI MUSTAF pojo ur zotri ckapomendon ti me ato kur thu te shohim ckapo bojn partit tjera besoj se te tjeret nuk jan tranu me shkrujt PREMOMERIJE ne emer te lagjeve te veta as un nuk po epranoj kshillin nacional ne kuader te serbis por un sa edi egziston KUVEND I TRIKOMUNAVE TE KSHILLTARVE SHQIPTAR qederidje morri qendrime esod ragmi MUSTAFA MEDO BURRA te lagjeve i drejtohet ambasadave AHAJGARE ME POPULLIN po mir se poobjen qeverisja lokale si po eshof nga larg etash duhen vota po sukon keq mepas perfshi edhe orhanin ati emepas perpilu ket shkrim naj gazetare e vranjes qe ju edini si shkon kjo pun poleni kto budallaleqe po perkso gjera merrni qendrime te perbashkta igjith spektri politik i kosoves lindore [ose si pequjm ne vet i lugines]
avatar
linkoln 19/12/2010 00:52:10
Me sa na kujtohet mirë Vllastën e kan legjitimuar votat shqiptare më 2004 dhe ate pikrisht në njisin numër 1 të zotri Riza Halimit . Pas katër prishjeve radhazi u dashtën 7 vota shqiptare të atyre që Vllastën ta çojnë në kuvend. Por ideve të mira që janë në interes të popullatës nuk guxojmë të i kundërvihemi . Duhet vazhduar dhe shkruar pa ndërpre çdo faktori relevant
sepse historia nuk shkruhet saher që dëshirojmë ne.
avatar
gazi 19/12/2010 00:25:38
ju lumt o RAGMI MUSTAFA mos i leni me i qel syt duke i kerkuar bisedimet te jami edhe ne ne nje jet me te buker e te lumter ju lumt veq vazhdoni
avatar
Arsim Zhunicë 18/12/2010 17:15:53
Dikujt ju ka bo therr Vllasta. :)
Kshyrne mare veten.
avatar
18/12/2010 17:13:29
cfar komenti na paska shenu zotriu "PR" :""ne jemi fija e vetme e shpreses se ketij populli"", ""rroft pdsh dhe ragmi mustafa"",kur i lexova keto vargje mu kujtu koha e komunizmit si psh: rrrrroft komunizmi,rrroft stalinizmi etj...
metevertet eshte per tu ardhur keq per keta komunista.
avatar
PR 18/12/2010 15:27:14
I lexova me shum vemendje gjitha komentet po me vjen aq keq qe ithtart e pvd edhe mjalt me i sjell pdsh e kundershtojn ndersa po ti thon dicka nga bg e rrisin aq shum sa e hypin ne qiell dhe se dojn te na bindin se kjo o me emira dhe se ne shqiptart e lugines duhet te falemi vetem nga bg po jo mor zotri presheva ka nje njeri i cili me ekipin e tij kto gjera i shoshit dhe ne jemi fija e vetme e shpreses se ketij populli dhe kete shpres ne kurr nuk do ta shuajm pamvarsisht a jemi ne pushtet apo jo ne sbejm si ne bujanoc se atje ska politik ka vetem ndrrim vendesh eh i mjeri jonuzi qe po ja legjitimon politiken rizes e ndonje her e thot noj fjal te madhe sa mos me i harrue. pdsh sonte e paska treguar veten dhe ta shohin partit tjera cka duhet me ba e jo me u marr me ankesa ne bg se ae kan thirr mir seancen apo jo .pdsh te para prini ndryshimeve ju bashkohuni me pdsh-n urime suksese me ju jemi. mos tregoni prralla se si ragmiu doni tju bashkoj me bugarin ju e keni bg e keni deputetin le ta mbroj aj para dreke qeverin e serbis masdreke kshillin nacional ndark kosoven se ne shqipni sguxoni me shku. rroft pdsh dhe ragmi mustafa rroft elektori i pdsh-s rroft referendumi i 1dhe 2 marsit 1992 ne do ta jetsojm bashkohuni me neeeeeeeeeeeee.
avatar
dasa 18/12/2010 15:15:42
o mos mo boni a

qshum patriota se e dim ju kush jrni diten patriota a naten hani bashk me shkijet
avatar
bala belgjik 18/12/2010 15:02:34
apokujtoni qe populli po mashtrohet jo ky popull u rry mEkto pun kush nuk ju mer ndor se partija esht nje pjes e popullates komenti ma real asht I ZOTRIS ASCO
avatar
asco 18/12/2010 14:22:37
z. Kryetar Ragmi Mustafa e di se kjo promemorie apo konspekt është dashur t”iu drejtohet delegacionit të Këshillit të Europës. Kjo promemorie është dashur të përpilohet nga të gjitha forcat politike duke iu bashkangjitur edhe kryetari i komunës së Bujanocit z. Shaip Kamberi, Kryetarët e Kuvendeve komunale, dhe këshilltarët komunal që kanë një misioni politikë që ia kan besuar qytetarët, mbrojtjen dhe zgjidhjen e çështjeve të mbetura të pazgjidhura shqiptare, në veçanti çështjes shqiptare në Luginë të Preshevës.
Promemoria ti dorëzohet KE dhe gjithë drejtuesve të lartë të shtetit shqiptar në Shqipëri, Kosovë si edhe të gjitha ambasadave të BE-së në Beograd. Kjo promemorie nuk është dashur të shkruhet në emër të këshilllit qendrorë të PDSH-së , por në emër të gjitha forcave relevante politike në tre këto komuna .
Por ma e fuqishme dhe më e pranueshme do të kishte qen të nënshkruhej nga ana e gjithë elitës politike.
Unanimiteti mbetet një fuqi për çështje të ndjeshme si është ky document.

Dokumenti do të ishte i rëndësishëm nëse do të bazohej me kërkesa konkrete fundamentale të bazuara mbi rrjedhat politike, historike,gjeografike,demografike etj duke u përpiluar nga exspert të drejtës ndërkombëtare, apo fushës diplomatike në 2 – 3 faqe në gjuhën angleze dhe shqipe.
Para fillimit të takimit në mes palëve biseduese KOSOVË-SËRBI do të ishte një dokument bazë për biseda me fuqi absolute politike për njësin administrative të tre Komunave Preshevë, Bujanoc, Medvegj duke iu dërguar qevrisë së Kosovës.

Me nderime z. Mustafa e jo një dokumet i till të përpilohet në emër të PDSH-së që ka një rëndësi vetëm për politikën e brendshme locale si prioritet për të fituar poena politikë. Kaq ..........

Me nderime.
avatar
dardani 19/12/2010 18:02:50
I nderuari Z.ASCO, JU PERGEZOJ PER KOMENTIN TUAJ I CILI EDHTE SHUME DOMETHANES EDHE NASPEKTIN PRAKTIK DHE POLITIK ,POR EDHE UDHERREFYES SE SI DUHET VEPROJ POLITIKA SHQIPTARE E LUGINES PER TE ARRITUR ATE QE E DUAN QYTETARET E SAJ.KJO PROMEMORIE ESHTE PUBLIKUAR NGA KJO PARTI VETEM PER REJTING TE MBRENDSHEM PARA ZGJEDHJEVE DHE ASGJE TJETER SE NDRYSHE PDSH DUKE I TRADHTUAR TANA PARTIT E lUGINES AS QE MUND TE BEJ ME NDONJE DOKUMENT TE PERBASHKET ME PARTIT TJERA SEPSE TANA PARTIT ME TE CILAT BASHKVEPROJ I TRADHTOJ KESHTU QE SI KA MET ME KEND MA TE BASHKPUNOJ POS ME RADIKALET E SHESHELIT.dhe nje gje e dije se as qe i intereson ragmi mistafes ceshtja kombtare por aj vuan vetem per te mbrojtur me cdo kusht fotelen e kryetarit te komunes asgje tjeter te jeni te bindur ne kte qe po e them ,se ma ne fund te fundit veprimet e tij te gjertanishme e vertetojn kete qe po them.
avatar
rebeli 18/12/2010 13:39:00
meduket se kryetar iragmi mustafa paska par ender mefalni se nuk jam pjes marrs i asnj partie politike po ramgi mustafa si kryetar i komunes te dshije se pari oborrin e vet tane dale ne kojshi dhe mos
shkruje deklarata te tilla ne emer te pdsh as ne emer te popullit pa y pyt se keto nuk shiten me falni ne shtprehje se vet jam un nj person sekret i kohave te vjetra i viteve 90 kaq dua tju them
avatar
dani 18/12/2010 13:17:33
hajt njeri,ca i keni hipen ne qaf Rages. po nashta ket leter e ka pregatit dikush qeter e jo Raga. e sa per patriota ai ma i madhi qi nuk pi interesonjka pushteti,pi ne beograd pe prish pushtetin me Skenderin per me nue me serbet e grupin e te pa knacmive , e masanej kejt me shkue ne beograd pa droe hic.
avatar
VEDATI 18/12/2010 11:57:06
Demagogjia politike e Ragmi Mustafës dhe partisë private të tij tani po merr formë të plotë. Sepse, kjo parti atij i shërben vetëm si trampolinë për të ardhur në pushtet dhe me krye argatllëk ndaj të gjithëve që janë në gjendje të paguajnë.
PDSH dhe Ragmi Mustafa ditën shesin patriotizëm e çka jo tjetër, kurse kur bien terri i mëshojnë iznesit politik në të bardhë e në të zezë, ose si themi ne: me letra e pa letra. Dhe kemi demokraci të plotë: këto fora i han kush don dhe kush i beson matrapazllëkut të këtij "kapoje". Ky zotëri don me na bashkue por ama Sali Berishën, spektrin politik të Kosovës dhe të Maqedonisë nuk don me i pëfillë për asgjë, sepse ashtu i ka urdhërat nga Qeveria e Serbisë dhe nga "padronët" e vet. Biznesi politik është i madh, ansaj edhe "forat" e tij duhet të jen të tilla.
avatar
Sala 18/12/2010 11:26:29
Po vazhdojne me mashtrime partite politike ne presheve, kinse kan preukopim dhe angazhim çëshjten e shqiptareve të "Luginës" e herë, herë të "Kosoves Lindore" me verbalizëm e me këtë promemorje edhe dokument te perpilueme për konsumim te brendshëm, "opium" për anëtarësin e manipulume, për t i shërby me mbajt pushtetin nën Serbi, me i punesue familjaret e vet dhe pasurue xhepat e vet nga parate e popullit.
Shyqyr tek jane kujtue e paskan nda pak kohe nga punet e punesimit, emerimit te drejtorave,tenderet e privilegjet tjera te pushtetit nen Serbi per me publikue nje text falso, se me pas gajle gjendjen e shqiptareve sillen ndryshe...........
avatar
stranger 18/12/2010 11:16:52
Ti me inicialet N.L po te tregoj se KOSOVA LINDORE përfshinë një teritor gjeografik prej Miratocit
deri ne Merdare një vijë të përthyer kufitare ku bëjnë pjesë Malësia e Preshevës Lugina e Moravës
më Bujanocin,Malësia e Bujanocit ( ku marrin pjesë nëntë fshatra që në fillim të 2001 u dëbuan në Kosovë) pa harruar edhe Medvegjën me një numër të konsideruar të fshatrave.Dhemb fakti se filluat
ta quani Luginë e Preshevës ( me paramendim ),se tani pirrolla ju qoftë dalngadale realisht po
mbetet "Luginë e Preshevës"përnjëmend.Lexoni pak më shumë e do të bëhesh më i mençur!
avatar
trimi 18/12/2010 11:04:20
yotrri mustafa a e ke kte pernime apo ke ndonje yor e tash neermes kesaj deklerate po mundohesh me i gjete vetit ndonje rrugdalje.se pare ti duhesh ta njifsh vullnetin e popullit dhe tia kthejsh mandatet doktorit dhe dz sugjekteve tjera e pastej tz duhet me te thirre ata cka e kane voten e popullit ne lugine pvd qe ka 31 keshilltare e atz duhesh me fole .sa i perkete kesaje ckia ti kerkon prej faktorit nderkombetar bile ata tzbe te lexovshin se tash i kane kershendellat
avatar
Presh 18/12/2010 10:32:10
Nese i shikoni shkrimet e mija te para disa diteve kam theksuar se me afrimin e zgjedhjeve ne Presheve keta "patriotet" do te fillojne me te madhe me qite zjarr per shqiptari, dhe ja doli e sakt. Keshtu ndodh para cdo zgjedhjeve vetem se kesaj here nuk e di me kend do te na "bashkoj" Raga.Po ja perkujtoj se me Shqiperi na ke pas bashku para zgjedhjeve te 2004, me Kosove para referendumit per revokimin e Riza Halimit me 2005, ne zgjedhjet e 2008 na pate bashku me Maqedonin apo "Iliriden". Kesaj here prap me Kosoven! Pse nuk ke shku me radhe dhe me na bashku pak me Bugari se afer e kemi?! E une po te porosis o Rgmi vazhdo me na "bashku" ti deri kur ky popull i lodhur i gelltit "bashkimet" e tua. Paske bere nje krahasim me serbet ne veri te Kosoves, mire boll por jane edhe disa dallime: Serbet e veriut e kane bojkotuar shtetin e Kosoves e ti leje qe se bojkoton por edhe blen keshilltare vetem te qendrosh sa me gjate ne pushtet i dalur nga zgjedhjet qe ti ka shpall shteti i Serbis.ata punojne per ceshtjen e tyre e ti punon per tendera dhe per ti punesuar te afermit e tu, ata i bojkotojne ministrat kosovare e ti i organizon edhe nxenesit ta pritesh sa ma denjesisht Markovicin! Ti sapo kthehesh nga Tirana ku ishe "ta besh Shqiperin natyrale" e bene koalicionin me Rdikalin e Sheshelit sepse per ty pushteti eshte mbi te gjitha. Nuk e di a e ke konsultu Vllasten kur e ke shkru kete promemorije, sepse mundet me tu hidheru Vllasta e mundet me te rrezu prej pushtetit ai sepse nga ai je duke u mvare.
Por sidoqofte per hajr na qofte. Me e mira e gjith kesaj eshte se po e kuptoj se ky pushtet po bjen pasi qe Raga na paska fillu me na "bashku".
avatar
artani 19/12/2010 08:50:03
I nderuari presh po mevije shum keq qe po duhet meu mare me nji replik te shkurt me ju dhe per tju treguar se patriotat veproj kurse tjeret vetem se bajn ngadalsimet e proceseve e nuk munden ti stopojn pra i nderuar me duket se ju jeni nji antishqiptar apokeni mbaruar ndoj shkoll ne serbi apo tani ket fakulltetin e Cacakut ne Presheve.Pra raga po vepron e ju meruni me gjera qe sju takojn juve e shum te tjerve une vetem e pergezoj ket per punet qe asht duke i bere per te miren e Lugines, kurse ju rueni posllanikun se tani duhet ta votoj buxhetin e Serbis e jo te Presheves.
avatar
rainca 18/12/2010 15:29:56
presh po eshoh ne shkrimet e tua urrejtjen ndaj R Mustafa dhe po ekuptoj se ju jeni ata te gazetes SHekulli dhe ju pengon cdo gje qe ashte shqiptare dhe rreth saj ju cmend le te dale vetem nje her i adhuruari juaj R Halimi e te thoj me gjysme goje se deshiron shqipri natyrale do tavotoja gjithmon. Ne vend qe ti pershendetni iniciativat etilla juve ju pengojn vetem pse nuk e ka bere kryetari juaj e ai nuk do ta bej kurr sepse po ihidherohen ata lart. E per vllasten shum po merziteni se ju peska tradhtu e keni ju gagi boll sa 100 vllasta
avatar
shkaba 20/12/2010 03:58:29
Ok persh, me gjithse je anonim, te lutem dil ashiqare dhe gjena nje rruge te duhur bre qe te dijm se kah dhe pas kujt te shkojm se u trullavem krejt.
avatar
Diplomacy! 18/12/2010 09:41:06
Definitivisht mbeta pa koment...
Nuk po mund te kuptoj tash te nderuar qytetare te ketyre trojeve,a mos valla duhet edhe brinat bashkesia nderkombetare te na vendose qe te na beje me dije per kete gje: rasti po ju jepet,shfrytezone.Keshtu po na thone ne menyre indirekte SHBA-te dhe aleatet e saj!!!
E neve na mbetet te sqarohemi edhe nje here me referendum ose me nje deklarate politike te te gjitha subjekteve politike,qe JEMI per kete.
avatar
stranger 18/12/2010 09:36:23
O Ragmi Mustafa kish qenë shumë mirë qe mos ta permendni termin Lugina e Presheves sepse
është term i ngusht por te përdorni ne Fjalorin politik Kosova Lindore se me këtë emërtim kemi dalë
edhe ne referendum.Mos e çvlerëso edhe referendumin!
avatar
N.L 18/12/2010 10:11:45
Nuk pate ku me zatet apo. O popull i Lugines Presheves bohuni te mencur nje her edhe mos i gjeni gabime subjekteve politike, normal po te ishim me te arritur se ata ne ishim ne vend te tyre nuk i kishim lon as Riza Halimin as Ragmi Mustafen as Skender Destanin etj.... po ishim bo te gjith...
Tasht e kan fjalen keta njerz qe jan ne pushtet dmth nese kan pak meshir ndaj vet vetes edhe ndaj polullates qe i kan syt dret ka keta njerz at her mos te bojn sen po drejt e te na qojn ne rruget me te kqija
avatar
forca 18/12/2010 09:11:50
te nderuar politikan,nuk po e nencmoj vetem ate parti qe eshte ne pushtet,por te gjithe ate qe e llogarisin veten parimtar te lugines se presheves,kjo eshte ajo qe ne pranum te jemi pjes e serbis ne menyra te ndryshme,pranum shum gjera qe bota na njeh tani si ne rahati me kete shtet,per dallim ne prej serbeve te kosoves eshte se ata nuk e pranun legjislativen e r.kosoves,ben zhurm sa i degjoj bashksia nderkombtare ,SHBA dhe normal syt e botes jan drejtuar ka veriu,kurse ne pranuam gjithcka dhe sot jemi ku zeri yn nuk u degjua as kund,nje i frikohem se do te vije dita te ndahet veriu dhe per neve nuk do te behet fjal.duhet te jemi te zgjuar te komunikojm me shqiperin me kosoven te behemi te irituar dhe te bejm edhe ne zhurm para nderkombtareve,leni postet se prap i keni ato vende edhe me u bashku me kosoven mos keni frik se nuk ju vin prej kosove me ju zen vendet por ju hapen edhe disa vende me te mira ku kshilltari i kuvendit komunal mbetet posti me i vogel se mund te beheni edhe deputeta,
nese ksaj rradhe nuk jemi te zgjuar tjeni te bindur se si me par ceshtja e presheves do te mbetet e njejte dhe te mbesim si jemi tani
avatar
vjollca preshev 18/12/2010 09:02:56
ju lumt per veprimet qe po i beni o zotri rradh i vjen koha naj komune te ket po ket trim te barazoj me patriotat e medhenj dikush ankohe pse ska pun po po ama edhe serbija ka ra ne gjunj per pun po ajo themelorja qendron tek punet e juja qe po i beni mua ne 81shin me kan sha prej kryetari ndoshta deri tek ffemiu sepse deshironim qlirim nga serbia
avatar
xijo-gjermani 18/12/2010 07:50:15
Ragmi ide e mir kjo qe ti ki cu ket dokument.po vallahi ata te Kosoves se a po i bje n mend per neve.coja edhe atinve ne Kosov .pershendetje.
Total: 41 | Treguar: 1 - 41

Publikoni komentin tuaj

  • Dërgo email miqëve Dërgo email miqëve
  • Verzioni për printim Verzioni për printim
  • Vetëm tekst Vetëm tekst

Vlerëso këtë artikull

1.60
Presheva Web Portal