Ballina | Shëndetësi | Këshilla | Çfarë ndodh nëse konsumoni shumë kafe?

Çfarë ndodh nëse konsumoni shumë kafe?

Madhësia e germave: Decrease font Enlarge font
Çfarë ndodh nëse konsumoni shumë kafe?

Hulumtuesit kanë konstatuar se femrat, të cilat brenda një dite të vetme konsumojnë pesë e më shumë filxhanëme kafe, për 81 për qind janë më shumë të rrezikuara se do të preken nga kanceri i vezoreve, madje sipas shkencëtarëve britanikë më të rrezikuara janë femrat gjatë periudhës se menopauzës.
Në bazë të hulumtimeve,ku kishin qenë të përfshira më shumë se 29 mijë femra, studiuesit kishin arritur në përfundim se femrat, të cilat brenda ditës konsumojnë pesë e më shumë kafe në ditë për 81 për qind janë më të rrezikuara nga kanceri i vezoreve, në krahasim me femrat e tjera që e konsumojnë më pak kafe.
Po ashtu, ajo që kishte habitur studiuesit ishte fakti se rreziku ishte i lartë, pa marrë parasysh nëse kafja që konsumohej ishte me apo pa kafeinë, duke shtuar se edhe përbërësit e tjerë, pos kafeinës, shtojnë rrezikun për t'u prekur nga kanceri.
Nga ana tjetër,kafja emëngjesit të cilën pak njerëz e anashkalojnë, as nuk të kthjell e as nuk përshpejton reflekset, tregon hulumtimi në universitetin e Bristolit.

atikulli

Regjistrohuni për komente Komente (0 Publikuar)

Total: | Treguar:

Publikoni komentin tuaj

Ju lutem fusni kodin që shikoni në imazh:

Captcha
  • Dërgo email miqëve Dërgo email miqëve
  • Verzioni për printim Verzioni për printim
  • Vetëm tekst Vetëm tekst

Vlerëso këtë artikull

2.00
Presheva Web Portal